marți, 11 mai 2010

The Little Things That Make Me Feel Better


....atunci cand "tu" razi, cand zambesc si nu stiu de ce, cand sorb prima gura din cafeaua fierbinte, cand ma striga cineva la fereastra numai ca sa ma salute, cand ploua cu soare, cand e furtuna, cand rasare soarele, cand ma trezesc dintr-un cosmar ingrozitor, cand visez marea, cand suna telefonul dupa miezul noptii, cand mananc glazura unei prajituri (de ciocolata), cand ma simt cel mai important om din lume, cand ma simt frumoasa, cand imi fac planuri de a schimba lumea(cu andrEa), cand alerg cu bicicleta si imi pica lantul, roata.., cand impat o ciocolata cu cineva si trisez, cand vine Mos Craciun, cand numar stelele, cand invat ceva nou, cand ma tii in brate, cand te fac sa razi, cand inca nu stiam ca oamenii mor, cand am ramas pentru prima data singura acasa, cand o sa merg cu trenul, cand am simti acel mare gol din stomac, cand citesc o poezie frumoasa, cand imbrac o rochie noua, cand vad un film bun, cand cainele imi saruta obrazul, cand ma-m indragostesti, cand ma stramb in oglinda, cand am plans de fericire.

Un comentariu: